Jag ska hota dig din jävel!

Det var ungefär så det lät heeeela helgen. Det hände så jäkla mycket att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Gör ett försök dock.

Det hela började sjukt oplanerat (vilket skulle bli helgens tema). Torsdagen och fredagen gick ut på att yll, lance o ida försökte övertala mig om att ge upp min redan planerade fest med mina fotbollstöser på fredagen och istället umgås med carnifexs järngäng. De lyckas på fredagen och jag bjuder in alla 3 till min lilla lägenhet. Runt 20 på kvällen är vi alla samlade och supandet börjar med det klassiska ölspelet. Jimmy eller jwn som som han kallas @ internet dök också upp.

När min lägenhet såg ut som Polen under andra världskriget var töserna nöjda och det var dags att åka in till stan för det vankades nattklubb. Dock var vi inte inne förän runt 1 tiden och att lägga pengar på 1,5-2 timmars dans var inte värt det. Så vi gick till Sjätte Tunnan i gamla stan istället. Namnet fick ganska snart namnet Sjätte Runken av våra bittra norrköpingsbor.

Lördagen vill jag knappt skriva om utan det blir bara i korthet. Bestämmer oss för att ett gibb på inferno online skulle vara kul. Lördag = snorungedagen på io = inga platser = gå till nästa ställe = sunkigt jävla piss-it-cafe = sura flickor = åker tillbaks till Kista. Väl här måste vi styra upp sånt som är planerat och åker därför vidare till Knivsta för o hämta upp en massa skit. Hem igen och styra upp festen. Jwn dyker upp igen o försöker förgylla kvällen vilket inte riktigt blir som det skulle. Vi lämnar lägenheten lagom i tid för att hinna dansa lite mer än vad det blev på fredagen. Vi dumpar debaser eftersom de spelar nån skit och beger oss till Viper Room. Väl där släpper all bitterhet över helgens små oplanerade påhitt och vi festar loss resten av natten. Trevligt avslut på donken är ju en självklarhet innan vi åker hem och däckar.

Om det är nån av er som saknar en röd handduk så hänger den här ;)

Kommentarer
Postat av: Lancia

Röd urtvättad handduk med hårfärgningsrester på och ett "tack blablanånting"? Ja, den är min. :) Hur som helst, tack för en härlig helg! Puss!

2008-11-17 @ 00:44:41
Postat av: Ida

klockren helg! jag ska rynka dig! :D

2008-11-18 @ 00:29:52
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Yllet

Hahah :D Thx för en löööööövly helg!

2008-11-18 @ 14:51:19
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0