Utmanad

Blev utmanad av Nima eller Goashi som jag lärt känna honom som. Det var svårt som fan om jag får säga det själv men det är väl därför jag gör det :)

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)"

1. Biter på naglarna ibland
2. Sitter som ett miffo när jag spelar
3. Dricker ibland mjölk ur paketet
4. Sparar på trasiga skor bara för att de är snygga
5. Hatar folk när jag åker tunnelbana
6. Har 3 tatueringar.. eller 21 beroende på hur man räknar
7. Var ful som stryk som bebis
8. Rädd för höjder


Känner inte ens 8 personer som bloggar så ni som läser detta får gärna känna er utmanade anyhow

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ofta du va ful som bäbis. LILLLLEEEE ANKUNGEEEEN!

2009-02-16 @ 15:01:05
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0