Iron Maiden

Ja igår var det årets höjdpunkt. Iron Maiden spelade på Stadion här i Stockholm och jag hade en biljett!! Tyvärr ståbiljett men jag ville ju testa på det också så. Jag tog nästan inga bilder under konserten eftersom jag var upptagen att ha allsång med de andra typ 30 000 som var där och sjöng för fulla muggar.

Lite härlig läsning för er som vill ha mer:

Svenska Dagbladet
Dagens Nyheter



Och så lite bilder då:

 Kön!! Står i kön 
Hårdrockslooken                  KÖÖÖÖ!!!                   Jag är uttråkad i kön
Bild från ingången Folk innan förbandet Folkmassa 
Ingången av arenen         Folk som väntar                Mer folk som väntar
Folkmassa Ingen bra bild though Dålig bild 
Ännu mer folk                    Dave  & Adrian                      Dave & Steve
Tofflor is the shit
Hahaha tofflor ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0