Utsikten

Har skrytit lite om utsikten på mitt jobb så tänkte bara lite snabbt slänga upp 3 bilder på den. Tyvärr var ju inte vädret det bästa idag men det blir lite dramatiskt med de stora molnen. Bilderna är tagna från terassen.

  


För övrigt kan jag säga att kontoret är jättefint. Det ligger i en smal byggnad så vi har fönster på båda sidorna så det blir väldigt ljust och fräscht här inne. Det är stor skillnad mot t.ex. YIT där vi inte får in så mycket ljus. Det gör skillnad.

Over N Out - dags att fortsätta jobba

Kommentarer
Postat av: Ida

Men du, det var ingen dålig utsikt det där inte!

2008-07-29 @ 15:49:15
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Jojo^

i know! :D

2008-07-30 @ 09:33:02
Postat av: Ida

ja, hon har långt svart hår :EE omg. det är väl bara att förbereda sig för att hon lär dyka upp mitt i natten. stå och glo på en då man ligger och sover eller nåt.



nä fyfan, jag klarar fan inte av henne.

2008-08-07 @ 18:28:02
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0