Update

Denna veckan har varit riktigt varm här i sthlm. Temperaturen har legat på 25-30 grader. Har nog varit uppåt 35 mitt på dagen vissa dagar. Har gjort det gamla vanliga, jobbat och tränat. Har dock varit på båda intervjuerna för utbildningarna nu. Den första kändes inte alls bra. Det var den som är på 2 år och ligger mitt i stan. Han som intervjuade verkade inte alls positiv och var ganska stel o torr. Däremot gick den andra mycket bättre. Den ligger i Tumba och är på 1 år. Hon som intervjuade mig är ansvarig för båda de utbildningarna och hon verkade jättepositiv till att jag antagligen skulle bli antagen till båda.

Får göra en lista över för- och nackdelar som hon sa.

Helgen var riktigt rolig också. Nationaldagen firade jag med Jimmy & Co i Rolambshovsparken där vi satt hela dagen och umgicks. Det var riktigt trevligt. Sen på lördagen var det match i Norrköping så det var bara att gå upp tidigt för det tar 1,5 timme att åka dit med bil. Tyvärr var jag inte med för jag har en bristning i lårmuskeln men var där för jag var den enda forwarden de kunde byta med ifall nån skulle skada sig. Vi börjar bli riktigt bra! Sen på kvällen hörde Lancia av sig för hon var i sthlm och bevakade någon match på Inferno Online. Vi gick ut och åt på Kungshallen tillsammans innan hon var tvungen och åka hem. Sen på söndagen var jag ute med Ida i 5 timmar på stan. Vi gick bara runt och jag visade henne de mest kända och viktiga platserna här i sthlm. Vi hann dock med lite fika och äta innan vi åkte hemmåt.

En riktig kanonhelg.

Sen har jag köpt en PSP också. Hittade en på blocket för 1000:- med 2 spel och en film. <3

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för rundturen! :D

2008-06-13 @ 10:55:26
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0