Bloggdöden

När jag kommer till jobbet runt 8 börjar det oftast ganska lugnt. Jag startar mina program, loggar in på telefongruppen o lutar mig tillbaka i stolen. Det har ändrats från förra året i frekvensen på telefonsamtalen på förmiddagarna. Förra året ringde det väldigt mycket men nu är det ganska lugnt på jobbet. Vilket iofs är ett väldigt bra tecken.

I vanliga fall vid den här tiden har jag haft ett samtal och precis skummat igenom DN.se. Sen blir det dags att läsa de fyra bloggar som jag följer, dvs brorsans, Yllets, Idas och Lancias bloggar. Men det är nu vi har ett problem. Mina kära bloggskribenter har fått skrivkramp o uppdaterar sådär en gång vart annat kvartal. Kl 9 på morgonen brukar vara den tiden då jag avslutar mitt surfande men nu tack vare bristen på intressant läsning avslutades det 8.23. Jag har till och med i brist på annat att göra suttit och läst Aftonbladet och Blondinbellas blogg *ryser*.

Jag vill därför ge dagens pungspark till dessa 4 avskum som förbittrar min morgon. Ida o Lance kan få en halv då de faktiskt uppdaterar lite oftare. Brorsan ska få en karatespark för sämst uppdatering. Yllet har bara dålig karma.

Kommentarer
Postat av: Ida

HAHA :D har uppdaterat lite nu så du får något att göra nästa gång du sitter på jobbet :D uppdateringen är endast för dig!

2008-11-28 @ 01:29:56
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Yllet

HA, vadå dålig karma? FAN VA TASKIGT!!!!

2008-12-04 @ 17:08:36
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0