Julstämning

Så var det första advent och stjärnan har åkt upp i fönstret. Känns jättemysigt nu i min lilla lägenhet. Tänkte jag skulle lägga upp en bild på min fina stjärna men insåg när jag såg bilderna att de sög fett och det är väldigt mycket finare på riktigt. Så om ni är nyfikna på den får ni komma hit och se *Zm4jL*

På tal om julstämning... undrar om farmor har fått nån julkänsla i sig. Tvivlar på det efter detta lilla inlägg på msn som jag nyss fick se när jag kom hem. Och för att ni ska förstå sammanhanget är mitt personliga meddelande på msn följande:

"Heavy boots of lead fills his victims full of dread, running as fast as they can, Iron man lives again!"
(Iron Man - Black Sabbath)



Min farmor is the shit!

Kommentarer
Postat av: Magnús Myglare

Tja!

Läget und zånt?



Ville bara att du ska pressa myggan så han uppdaterar sin blogg oftare så man kan kommentera!

Ha d bra =)

Glad påsk

2008-12-01 @ 11:56:26
Postat av: Lancia

hhaha! farmor rockar!

2008-12-01 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0