Another day, another week... again

Ja tiden bara flyger iväg. Hinner knappt upptäcka att det är mitten av oktober. Så vad händer i mitt liv då? Ja.. inte mycket utöver det vanliga. Skola, jobb tar upp ungefär 80% av mina vardagar. Skolan tar även upp helgerna ibland men det är bara när jag legat på latsidan. De andra 20% delas upp på de vardagliga sakerna. Sova, äta, städa, tvätta, handla, spela datorspel, glo på Digimon. Ja det är ungefär så mina vardagar ser ut.

Helgerna är något annat. Det känns som det var hundra år sen jag var i Lund och spelade. Det var bara 2 veckor sen. Helgen som var spenderades i glada vänners lag på fredag och lördag. Stackars Ida fick hänga med på ett skitskumt ställe som väckte mina geekintressen. Aja.. vi får leta upp nått nytt nästa gång Ida :D

Och andledningen till att jag inte bloggar så ofta... ja kolla in min procentuppställning raderna över. Egentligen borde jag både städa och diska och göra skolarbete nu. Men det struntar jag i... jag har redan ställt in kroppen på fredag (vilket kommer resultera i att jag försover mig imorgon).

Nu blir det lite pew pew för att stilla mina mordlustar

Kommentarer
Postat av: Ida

haha det var inte min typ av ställe men kul ändå att man drog till något ställe utöver något annat vanligt man alltid annars hamnar på =)

2008-10-19 @ 01:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0