Booooored!

Japps... uttråkad till tårar. Sitter på jobbet och gör massa nyttigt. Typ surfar, chattar, skriver blogg.... Försov mig iallafall inte idag som jag förutsett utan i min yrvakenhet gick upp 10 minuter tidigare än vad jag brukar.

Ska dock göra något nyttigt om ca 10 minuter då jag ska fjärrstyra en dator i Södertälje och fixa deras skrivare. Jag hatar skrivare. PMS = problem med skrivare!! De strular alltid på femtielva olika sätt. Sen är det oftast den mest griniga ekonomikärringen som ringer o klagar på sin sketna lilla fisskrivare.

Nejdå.. jag är inte bitter... bara på skrivare...

Tur det är fint väder just nu annars hade jag tagit kafferast i 30 min ungefär. Iofs slutar jag om 1 timme ungefär men måste åka till skolan och lämna ett brev till en klasskamrat som använt min adress för att få brev från de han ska hyra studentbostad ifrån. Måste också fixa ett intyg på att jag studerar som mina uthyrare ska ha.

Sen är det HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0