Match i Lund

Så var det dags för sista matchen för säsongen och den ska spelas i Lund, av alla ställen....
Dock gör ju detta att jag kan umgås med familjen en liten snabbis så det gör faktiskt inget.
Åker bil ner från södertälje kl 16 idag och kommer vara framme nån gång runt 22-tiden ikväll. Snälla farmor har lånat ut sitt hus och t.o.m. fixat frukost åt oss på lördagmorgon.

Efter matchen åker tjejerna hem men jag stannar som sagt kvar nere i skånelandet för att spendera helgen där med de närmast sörjande. Ska bli skitmysigt!

Kommentarer
Postat av: Yllet

Men Jojo, jag är ju faktiskt liiite bättre än alla andra. Att säga annat vore ju att ljuga åt andra hållet. :(









;D

2008-10-14 @ 11:40:45
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Lancia

Din tomte, jag visste inte att du bloggade. Du måste ju säga till fattaruväl!

2008-10-15 @ 00:05:45
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0