Helgen som var

Vet att inläggen kommer lite hur som helst nu men det lär ni ju vara vana vid nu för tiden.

Tänkte berätta lite om hur min helg var. Börjar väldigt fint på fredagen då jag, Ida och Ida beger oss ut i det fina vädret och går runt på stan. Gamla Stan var vårt mål och vi hittar den butik som jag letade efter. Jag och wow-Ida testade lite kjolar och kände oss väldigt heta i dessa. Sedan styrde vi kosan mot ett kafé där vi satt o njöt av solen och åt och drack lite gott.

Efter att magen också var glad var det dags att åka hemmåt. Jag bestämmer mig för att följa med till Farsta för att tillsammans med Ida och Jocke nörda oss ordentligt under kvällen. Jimmy var utsparkad på stan för kvällen så jag kunde sitta vid hans dator. Mycket kul kväll och Ida har nog lärt sig att inte pilla för mycket på de stora grabbarna än ;)

På lördagen var det dags att åka hemmåt eftersom jag sovit i Farsta över natten. Väl hemma satte jag igång o röja och städa eftersom det var förfest på gång hemma hos mig. Min födelsedag skulle ju firas. runt 19-tiden droppade folket in och det blev trångt o gemytligt hemma hos mig. Det var blandade vänner och de verkade trivas bra i varandras sällskap. Kvällen avslutades på Sjätte Tunnan i Gamla Stan och avrundade någon av de bästa dagarna det här året... so far. (more to come) Och jag kan inte säga det nog många gånger. Mina vänner är underbara.

Kommentarer
Postat av: Ida

du kan vara underbar! :)

2009-04-11 @ 13:09:05
URL: http://un4giveabl3.blogg.se/
Postat av: Yllet

Oj, vad kass jag är. GRATTIS i efterskott snuttis! :D

2009-04-16 @ 14:57:38
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0