Plöööö

Aj... Jag hatar att vakna på morgonen och inse att man har snarkat som en idiot hela natten så det värker upp i gommen och näsan känns som den är fullstoppad med tamponger.

(Pollen?)

För övrigt är det jämna plåger. Har ont i armen, läppen är sprucken, har ett sår på ena näsvingen och jag är trött trots jag sovit länge inatt.

Dock ska jag bota detta med att gå på stan med Ida och Ida idag. Den ena är CS-Ida-även-känd-som-Hero-eller-Idarn och den andra är WoW-Ida-även-känd-som-Jimmys-tjej-och-Joels-mamma. Det är iallafall så jag förklarar för min familj vem som är vem av dessa två underbara Idor.

Hoppas verkligen att vädret håller i sig så att vi får en helt underbar stund på stan i solskenet. Sen får vi ju hålla tummarna för att jag faktiskt hittar något att köpa. Är väldigt kräsen på den fronten idag.

Jag ska uppdatera för helgen med pappa och Karin men vill ha bilderna de tog så det får vänta tills dess.

Kommentarer
Postat av: Yllet

OH, har hört att CS-Ida är rätt het. För övrigt var det ett jävla whine på dig och Lancia. Ni vet vad jag brukar säga - ÖL fixar biffen!

2009-04-03 @ 12:39:08
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Ida

tack för idag duck! <3

2009-04-03 @ 18:22:43
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: Lancia

Svar: Jo haha, jag tänkte också på det där med Fritzell, trodde jag läst fel först :D

2009-04-04 @ 15:29:50
URL: http://lancia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0