Yoggi Yalla ananas-guanabana-vanilj




Som rubriken lyder kommer detta inlägg handla om just Yoggi Yalla och mer specifikt Yoggi Yalla ananas-guanabana-vanilj.

Vad är det då som är speciellt med detta då undrar ni? Är det för att jag mer eller mindre knarkar det efter att jag piercat mig? Är det för att jag tycker att den är väldigt god eller är det för att den är så himla behändig att ta med sig och äta som mellanmål?

Allt ovan stämmer men det är inte det som detta inlägget handlar om.

Nej utan det handlar om att jag, tankspridd och disträ som jag är, skakade om denna yoghurt i tron att korken var på. Det var den alltså inte. Så närmare hälften, dvs 175 ml, av yoghurten hamnade på mig och för att upprepa mig igen, ännu mer specifikt i mitt knä. Detta resulterar i att jag måste boka tvättid omgående när jag slutar jobbet men vad ännu värre är att jag måste sitta på jobb och se ut som om jag kissat på mig. Dessutom vara hungrig för att jag bara fick en halv flaska Yoggi Yalla ananas-guanabana-vanilj över.

Kommentarer
Postat av: Ida

ååh hur gick piercandet? blev du nöjd? =)

2009-04-09 @ 13:47:56
URL: http://idarn.blogg.se/
Postat av: styggan

epic fail

2009-04-12 @ 14:50:29
Postat av: Yllet

Vafan är det här, jag vet ju ingenting. Var har du piercat dig??!

2009-04-16 @ 14:58:46
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0