Alla dessa utmaningar

Lance är en jävel på att slänga ur sig utmaningar tydligen.
Här kommer första utmaningen:

4 Favoritprogram: Simpsons... behöver jag säga att jag inte tittar mycket på tv....

4 saker jag gjorde igår: Jobbade, tränade, åkte tuben, spelade cs

4 saker jag ser fram emot: farmors besök, pappas besök, sommaren och att bli klar med skolan

4 favorit restauranger: Houston Steakhouse vid Odenplan, No 1 Kebab, McDonalds och lokala pizzerian

4 saker på önskelistan: Mer pengar, ett jobb på någon spelstudio, en egen lägenhet, högsta vinsten ftw

Och här kommer då den andra:

Regler för utmaningen:
*Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade



För övrigt en jävligt snygg bild imo. Helt gjord i 3D Studio Max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0