L8er H8er

(*suck* vilken jävla lam rubrik... )


Idag är en pissdag... en jobbig dag... en dag när jag inte vill göra nånting. Men man har sitt ansvar, sånt jag tagit på mig att göra och fixa. Så sitter här på jobbet och längtar så sjukt mycket efter att få komma hem och göra absolut ingenting. Dock måste det handlas och lagas mat. Ooooorkar inte.

Men NEJ!

Idag ska jag göra revolt från mitt jävla kontrollbehov! Mitt behov av att allt ska vara ordnat och fixat och funka bra. Idag ska jag skita i allt vad "måste" innebär. Jag tänker inte åka iväg och träna. Jag tänker inte handla eller laga mat. Jag kommer bara ligga och läsa i min säng och somna oavsett om klockan är 19 eller 23 på kvällen. Eller bara sitta o härja framför datorn tills jag lessnat på det med.

O nu ringde de nån jävla finne som var sur för att hans dator hamnat på fel ställe. Idag är jag verkligen en hater. Om nån bårkar med mig idag kommer det smälla...

Kommentarer
Postat av: Nima

JoJo

Goashi utmanar dig, antar du min utmaning? Läs min blogg, står där.

2009-02-08 @ 11:43:10
URL: http://www.nimpa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0