Smycken!

Att jag älskar skor och smycken är en av de få kvinnliga gener jag faktiskt fått. Dock väldigt latenta eftersom jag är en väldigt fattig student. Dock kunde jag inte hålla mig idag utan testade på fenomenet nätshopping. Det är inte så att jag är ny på området dock händer det så sällan att jag känner mig som oskuld varje gång det sker.

"Var det lika skönt för dig som för mig?"

Anyhow så snubblade jag in på Aldora och beställde 2 armband. Jag ville ha ett halsband också men kände att det får räcka med armbanden tills nästa löning.

Skulle vilja lägga in bilder för att visa mina fynd men de har helt försvunnit från deras hemsida och går inte att hitta nån annanstans. Kanske tog de slut efter min beställning...


Kommentarer
Postat av: - H *

- najs ju ;d

2009-02-09 @ 16:02:27
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0