Kökslista

Blev utmanad av Ida för ett bra tag sen så nu får man ju ta tag i det när man ändå håller på att uppdatera.

Tre saker som jag alltid har i kylen:
1. Smör
2. Mjölk
3. Pålägg

Tre saker jag alltid har i frysen:
1. Bröd
2. Chevapzizi
3. Is

Tre saker jag alltid har i skafferiet:
1. Pasta
2. Socker
3. Te

Tre kryddor jag alltid har hemma:
1. Salt
2. Svartpeppar
3. Vitlökspulver

Tre livsmedel jag använder varje dag:
1. Smör/stekmargarin
2. Mjölk
3. Är nog inget mer jag använder varje dag

 Mina tre favoritgrejer i köket:
1. Stavmixern
2. Stora kniven
3. Min gigantiska kastrull från IKEA

Tre saker som inte får komma in i mitt kök:
1. Äcklig ohyra
2. Pepparrot
3. Kommer inte på nått mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0