Tvångssyndrom

Jag lider av en tvångshandling, lite ticks om man vill kalla det så. Det är nämligen så att jag har en tendens att stänga ner öppna fönster hela tiden. Öhh?! tänker ni noobs men jag menar ju såklart fönster i Windows. Om ni fortfarande tänker Öhh?! så kan du sluta läsa nu.

 <--- den här lilla knappen drar åt sig min pekare hela tiden. Undermedvetet för jag pekaren över denna knapp och och trycker. Lite senare undrar jag var fan mitt fönster tog vägen som jag satt o läste i men tji fick jag eftersom mitt tvångssyndrom har dödat det för länge sen.

Kommentarer
Postat av: styggan

du är grymt noobig!

2009-01-15 @ 02:59:23
Postat av: Yllet

Haha jag gör det där också! Det är så jävulskt irriterande när man googlat en kvart, hittat årets imbasida och sen bara stänger ner det helt oprovocerat!

2009-01-20 @ 11:35:35
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0