Should I stay or should I go?

Forsta inlagget skrivet fran jobbet. Darfor inga aa, ae eller oe :P

Har atm inget vettigt o gora och vantar pa att fa prata med cheferna har om framtiden. Det har varit ganksa klent med uppgifter som ar stimulerande och utvecklande. Feedbacken har varit ganska obefintlig och tanken att darfor byta praktik har borjat infinna sig.

Det ar ju lite sa att man onskar innerst inne att man fick byta eftersom jag langtar hem till Jocke, vanner o familj. Om det nu skulle vara sa att jag bytar kommer jag nog hem till Sverige igen redan nasta vecka da det var planerat sen innan att jag skulle hem pa besok. Kanske blir sa att man stannar helt enkelt...

Men forsoker hela tiden att installa mig pa att jag kommer aka tillbaka till England och stanna till den 18'e December. Det ar farligt att onska sig att stanna i Sverige och sen anda behova aka tillbaka. Det ar inte sa att jag misstrivs har men som sagt ar saknaden stor. Tror ocksa att min kara sambo kommer att aka oavsett sa da blir jag lamnad sjalv vilket kanns mer eller mindre otankbart.

Should I stay or should I go??

Kommentarer
Postat av: Yllet

Ääääääääääh. KOM HEM? Kommeru inte hem så ska jag hota dig.



Inte för att jag egentligen vet varför. kanske för att sannolikheten för en Carnifest blir lite större om avståndet minskar. <3

2009-09-21 @ 16:07:03
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Ida

jag tycker som lovisa, kom hem till sverige!



jaaa jag längtar så otroligt efter datorn + windows 7 :D kommer bli nice de!

2009-10-07 @ 00:13:24
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0