Till en person som betyder väldigt mycket

Det finns en pojke, en helt underbar pojke, vid namn Joakim. Den här pojken har förgyllt mitt liv på ett sätt som han aldrig kan ana. Aldrig hade jag trott att en person kunde krypa in under huden så som han gör. Han får mitt hjärta att hoppa av glädje och huden att knottra sig. När jag hör hans underbara skratt kan jag inte låta bli att le med hela min själ och jag blir alldeles varm i kroppen.

Jocke finns alltid där för mig, när jag behöver skratta eller gråta. Han hjälper mig framåt och ger mig mod att fortsätta även om han själv tycker det är jobbigt. Han stöttar mig i det jag tar mig för och gläds över att jag får uppleva saker. Han finns också där när jag misslyckats och drar mig upp på fötter igen, läker mina sår och får mig att åter le igen.

Och jag hoppas att du, Jocke min underbara sötnos (jag vet att du kommer läsa), också förstår att jag finns där för dig och älskar dig oavsett om du är...





GLAD



GALEN



TRÖTT



SJUK



FULL



UHMM??



ELLER HELT JÄVLA UNDERBAR



Just nu befinner vi oss på nästan 250 mils avstånd och saknaden är stor och längtan till att träffas igen är det som får dagarna att gå lite fortare. Men vi vet båda två att om fyra månader står jag där på Arlanda igen och vi får äntligen påbörja ett liv ihop.
 



Jag älskar dig!!


Kommentarer
Postat av: Lancia

awww, så sött :DD

2009-09-08 @ 17:36:44
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: styggan

Det va nog det sjukt tofflgiaste jag vatt med om men ja gillar de :) kul att syrran träffat en bra kille för en gång skull ^^

2009-09-09 @ 07:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0