Första veckan

Snart är första veckan avklarad på Dustin. Det har gått bra och jag har försökt o lära mig så mycket det bara går. Vi står inför en stor flytt av kontoret ut till Nacka Strand om ca en månad. Tills dess måste vi på teknikavdelningen fixa och knåpa så att allt fungerar när alla kommer dit måndag morgon. Som det ser ut nu rullar allt på men det är mycket och göra för mina stackars kollegor. Förhoppningsvis kan jag under större utsträckning sättas in i flytten så småningom.

Jag trivs jättebra på jobbet och med kollegorna. Arbetsuppgifterna är än så länge kanon och kul att pyssla med. Jag börjar också så smått känna mig som en i teamet och att jag får mer och större ansvarsuppgifter.

So far so good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0