Sista veckan

Just precis så. Är inne på min sista vecka på YIT. På måndag börjar jag jobba på Dustin istället. Exakt vad jag kommer jobba med är inte helt klart än men det kommer vara inom IT-support iallafall. De har i dagsläget ingen intern IT-support och jag kommer antagligen vara med och utforma, testa och lägga upp rutiner för hur supporten ska fungera. Tror det kommer bli riktigt kul och utvecklande.

Just nu är jag inte ett dugg nervös utan vill bara att veckan ska ta slut och att det ska bli en ny ganska snart. Antagligen kommer nervositeten komma söndag kväll när jag ska sova så jag inte kommer få en blund på hela natten.

Detta innebär inte bara ett nytt ställe att jobba på utan det är en fast anställning med månadslön och betald semester. Inga fler konsultuppdrag med skitlön. Semesterersättning har jag men inte så imponerande. Detta innebär också en himla massa för privatlivet. Nu kan man planera på ett helt annat sätt än förut. Uppfylla sånt man bara drömt om. Inte behöva jaga massa timmar för att få ihop till hyra och mat för månaden. Det livet är äntligen förbi. Nu kan jag bara blicka vidare i yrkeslivet och se vart det tar mig.

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0