7 veckor avklarade

Mitt humör de senaste veckorna har verkligen gått ner i skorna på mig. Jag har inget tålamod med något och blir lätt irriterad och förbannad för väldigt lite. Idag ville jag t.ex. slå sönder något... eller någon... när bussen körde ifrån mig. Blev så urbota förbannad att jag t.o.m. kände att tårar började bildas i ögonen. Knasigt förbannad.

Det är svårt med motivationen nu men jag jobbar bara helt enkelt vidare på samma linje. Dock så bröt jag dieten i lördags. Vi hade knytis hos E & T och jag kunde helt enkelt inte låta bli den grekiska salladen med tzatziki. Det blev en näve sallad och en klick tzatziki.... tror inte det gör någon stor skada på själva viktnergången men däremot så blev magen inte alls glad. Fick knip och den mullrade en massa resten av kvällen. Men det var den sista utsvävningen... jag ville klara dieten 100% men nu är det sabbat. Men 99% är rätt bra det med.

Anyhow... badrummet har fått kakel... nu är det bara 2,5 vecka kvar på stamrenoveringen. Ska bli sjukt skönt att få rinnande vatten igen. Och att få kunna gå på toa och duscha hemma... ååååh längtar!

Over n Out ... ska gå o dö lite i sängen nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0