Bara 4 kvar då

har klarat av 8 veckor nu. 4 veckor kvar. Jag ser ljuset i tunneln. I lördags tog jag beslutet att åter igen äta något annat än ersättningen. Det blev 2 små paprikor och 1 keso. Dock hoppade jag över en måltid så om jag räknat rätt gick jag t.o.m. minus i kallorier i lördags. Jag kan säga att en fin paprika smakar otroligt mycket när man bara levt på pulvermat i flera veckor.... och så lite mini keso på. Det var såååå gott! funderade ett tag på att blanda i fetaost i keson men jag vågade inte riktigt det. Är så lätt att man faller tillbaka i gamla vanor.

Var på vägning igen i måndags. Inte det bästa resultatet men jag kom ner under 80 och det känns sjukt bra. Totalt har jag nu gått ner 11,9 kg varav 9,3 är rent fett. Yeaj go me! BMI't ligger på prick 27 nu så jag är snart nere på normalvikt också. Har gått ner ungefär 0,5 BMI enhet (eller vad man nu kallar det..) per vecka. Så med samma tempo är jag nere på normalvikt enligt BMI när jag är klar med ersättningarna. Bra skit helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0