Flyter med liksom

Dagarna flyter på, går på en efter en. Det är inte så att jag inte tar till vara på dom för det gör jag hela tiden. Framförallt så ser jag hela tiden fram emot klättringen. Jag blir bättre och bättre och bättre hela tiden :)

Dock märker jag ingen skillnad på mig själv numera. Hela wow-känslan har försvunnit, jag vet att jag blir mindre hela tiden men nu märker jag ingen större skillnad. Alla kläder är för stora helt enkelt :) Mina tajta jeans funkar bra nu när jag har långkalsingar under.

Jag har bestämt mig för att ta på mig min nyårsklänning när jag nått vecka 12 och göra före-och-efter-bilder. Då tror jag att jag kommer se den allra största skillnaden.

För att inte bara prata träning och mat så håller vi just nu på att buda på en lägenhet. Jag hoppas verkligen att vi får den men jag är ganska pessimistiskt (eller kanske realistisk). Jag tror inte att vi kommer ha råd att buda över det andra paret som också budar om lägenheten. Trist men så blir det nog. Hade varit skönt att få flytta till Nacka så man kom både närmare jobbet och klättringen. Plus att vi hade inte behövt flytta till större om vi skulle skaffa barn längre fram. Men aja... vi får se hur det går.

Over n Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0