Hurra för klättringen!

I mitt förra inlägg skrev jag om hur nere jag kände mig och det handlade inte bara om vägningen utan både måndagen och tisdagen var sjukt stressiga på jobbet. Förut har jag kunnat hantera stressen bra och varit på allerten men nu blir jag bara irriterad och förvirrad. Men tack och lov för klättringen!

I tisdags gick det så underbart bra på klättringen att jag genast blev på bra humör igen. Och idag ser jag fram emot morgondagen då vi ska klättra igen. Ska sluta tidigare imorgon så det blir att klättra extra länge :)

Som vanligt trillar veckorna förbi. Denna veckan har jag dock kännt att jag varit en dag före hela tiden och trott att det är torsdag när det är onsdag... osv. Men snart så är det helg och då blir det festligheter i Uppsala och sedan ska vi titta på lägenhet på söndagen. Ska bli spännande!

Maten fortsätter att fungera bra och jag har ansträngt mig mer med vardagsmotionen nu. Ska försöka hitta tillbaka till mitt vanliga positiva jag igen och försöka hantera stressen bättre nästa gången den kommer smygandes. Nu kan jag vara mer förberedd nu när jag vet hur jag reagerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0