Nu går det väl ändå utför?

Vecka 7 påbörjad och fram tills i måndags tyckte jag det gick så trögt och jag började bli fett less. Nu märker jag inte så stor skillnad på mig själv längre, wow-känslan är liksom över. Men så kom vägningen i måndags....

9,4 kg har jag gått ner på de första 6 veckorna. Med samma takt kommer jag att ha gått ner 18,8 kg när jag når vecka 12. DET KÄNNS SÅ BRA! :)

Fram tills nu har jag också bara förlorat ca 1,2 kg muskler vilket känns bra. Dom vill man ju gärna behålla :)

Men jag ska ju inte förneka att jag börjar bli smått less nu. Det rullar liksom på men ibland skulle man ju gärna vilja lyxa till det... göra något lite extra. Men men... 6 veckor kvar sedan blir det att trappa upp för att äta normal mat igen. Idag har jag ju faktiskt gjort mer än halva tiden.


Det ska bli skitkul att åka ner till skåne i mitten av mars. Brorsan fyller ju 25 så då måste man ju vara där o fira honom. Dock blir det ju alkoholfritt och tråkmat för min del men det ska bli jättekul o visa upp resultat. De vet nämligen ingenting om min diet.

Så här många paket fett har jag gått ner nu:

      

Wooop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0