Slut på vecka 5

Jajemän! I fredags var det 1 månad sedan jag började med matersättningen och nu rullar allt bara på. Ca 7 kg har jag lyckats gå ner på den här tiden. Hejja mig! Jag bröt min nolltollerans mot allt som inte är vatten och måltidsersättningar genom att dricka smaksatt mineralvatten igår *GASP*. Fast jag tror inte det är någon fara på taket med den saken :)

Det blev ingen klättring i torsdags då sötnosen glömt sina kläder och själv kände jag mig väldigt hängig men det blev destu bättre på fredagen då vi hade nästan hela salen för oss själva då det var tävling inne på boulderväggarna. Vi klättrade mer eller mindre utan uppehåll i 2 timmar och jag tog en ny led som var lite tung men rolig. Känner att jag utvecklas massor nu!

Titten på lägenheten var kul eftersom jag aldrig gjort sånt förut. Den var dock bra mer sliten i verkligheten än vad det syns på bilderna... men så är det ju nästan alltid. Vi kan tänkas oss att köpta den om ingen annan budar högre än det satta priset. Kändes inte värt allt jobb vi får lägga ner sen för att rusta upp den. Fick även ett hett tips om en 3'a som precis blivit utlagd för försäljning som var väldigt intressant. Minst 3 rum vill vi ha och kommer vi bara in på bostadsmarknaden blir det lättare att byta upp sig sen. Jag tror inte det är långt borta från att vi snart köper en lägenhet.

over n Out .... nästa vecka har halva tiden gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0