1 vecka + 1 dag

Första veckan avklarat. Börjar lite smått få in rutinerna nu. jag verkar också ha vant mig vid smaken på maten jag äter eftersom jag börjar tycka den är god. Jag är fortfarande vid gott mod och känner mig sällan sugen på något. Det är svårt när sambon lagar mat till sig men det är bara att härda ut.

På måndag är mitt första gruppmöte. Det ska bli kul faktiskt. Tror att det kommer vara otroligt lärorikt och få prata om allt som rör sig om kost och motion och även höra andras historia och vad de kämpar med och hur de gör gör att klara det.


Idag utsatte jag nog kroppen för lite mer än vad jag borde. Först gick jag och joggade på löpband i 30 min för att sedan gå och lämna blod. Under träningen brände jag lite mer än 250 kalorier dvs nästan lika mycket som jag får i mig på två måltider. Jag var väldigt matt efter blodgivningen och det snurrade lite lätt i skallen. Dock gick det över väldigt snabbt när jag gick och åt igen. Man tål en del men energin i kroppen tar snabbt slut vid för mycket påfrestning.

Att träna går hur bra som helst. Det gäller bara att värma upp lite längre och när man väl sen är igång så får man som ett lyckorus i kroppen vilket gör att man tar i lite hårdare hela tiden. Träningen ger mig en kick som jag inte känt av på samma sätt förut. Den är liksom mer intensiv. Jag känner mig mer peppad till att hålla igång träningen nu eftersom annars riskerar jag att bli av med alla de fina muskler jag byggt upp från klättringen och så kan vi ju inte ha det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0