1 vecka + 6 dagar

Knallar o går på. Tragglar mig vidare. Denna veckan har varit den jobbigaste hittentills. Allt luktar gott! Läste också på lite mer och precis som jag kände så säger de flesta att andra veckan är den värsta då alla sinnena förstäkts och man är extra känslig. Jo tack! Det har jag märkt :)

Men nu är denna veckan snart slut. Om 8 dagar kan jag byta upp mig mot lite roligare och godare mat plus att jag kan äta äpplen. Låter väl kanske inte så fräsigt men att få tugga mat känns just nu väldigt lockande. Plus att äpple är ju så himla gott.

Imorgon är första gruppmötet och det ska bli kul. Träffade en av damerna i min grupp på gymmet igår och vi pratade lite. Hon undrade hur det gått för mig med dieten och om jag tyckte det var jobbigt. Hon ska börja nästa vecka. Själv är jag jättenervös för att få se vad vågen visar. Jag vet att det har skett en förändring men att se det i siffror är alltid mer tillfredställande.

Pepp, pepp! Och en stor klapp på axeln för att jag varit så duktig!

8 dagar + 7x9 = 71 dagar. Då är det över med måltidsersättning! Det ska jag nog fan fixa!! Och om jag når min målvikt tidigare får jag ju såklart börja med vanlig mat då. :)

Är så sjukt pepp och motiverad just nu. Går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0