3 dagar kvar

Hjälp vad tiden gick fort denna veckan! Hann ju knappt blinka så var den över. Rutinerna runt ätandet rullar på av sig själv nu och magen säger till när det är dags att äta :) Lite som Skalmans ät- och sovklocka fast bara för ätandet.

Det märks att det har varit en del att göra på jobbet också då jag har kännt mig väldigt trött på kvällarna och gått och lagt mig tidigt. Hjärnan tycker väl det är lite jobbigt att inte få i sig så mycket energi som den fick förut ^^

Folk på jobbet har redan börjat säga att det syns att jag gått ner. Trodde inte nån skulle se någon skillnad alls förrän typ i vecka 6-7 nånting. Fast det är ju de som vet om att jag går på specialdiet så de fuskar ju lite :)

Det har gått jättebra denna veckan med allt, maten, vardagsmotionen och klättringen. Men nu är det helg igen och ikväll ska vi till svärmor och imorgon blir det till Uppsala för där bjuds det på älggryta. Synd för mig, kul för sötnosen som får äta go' maten. Fast nu tänker jag inte så mycket på det. Det enda som är jobbigt är att behöva berätta för nya personer att jag har specialdiet och inte äter och dricker som dom gör. Men det är ju våra bästa vänner så de är nog bara peppande :)

Om jag håller samma tempo på nedgången borde jag ha gått ner ca 5 kilo till på måndag... shit! Och inför nästa vägning blir det 6,5 kg. Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0