3 veckor + 2 dagar

Är nu inne på LCD dieten och jag älskart! Jättegod mat och massor av olika saker att välja på. Det finns 4 varma rätter, 3 olika bars och 5 olika smoothies att välja på. Praktiskt med både bars och smoothies nu också när vi ska sitta i en bil 9 timmar på fredag och sen igen på söndagen. Behöver inte tillaga något utan bara äta direkt ur förpackningen. Man skulle kunna tro att man inte blev mätt på en bar men den med smultron och müsli har jag lite svårt att äta upp eftersom jag blir mätt efter 2/3.

Är förväntansfull inför vägningen på måndag men vill inte ha för höga förväntningar. Jag vet iallafall att det har fortsatt neråt eftersom jag snart tappar mina "tajta jeans". Känns väldigt bra att jeansen jag förut knappt kunde ha på mig för att de var så obekvämt tajta numera sitter väldigt löst. Nån vecka eller två till så tappar jag dom :)

Då kommer ett ljuvt dilemma... jag har inga fler byxor i de storlekarna. Får antagligen gå över till tights och kjol. De borde fortfarande passa då. Förhoppningsvis :D

Annars så går allt bra just nu. Det flyter liksom på av sig själv.

Insåg dock en stor sak igår. Nu när jag inte äter "riktig" mat, har rinnande vatten i lägenheten och ingen toalett så kommer jag uppskatta så himla mycket om några veckor. Rinnande vatten ur kranen, kunna gå på toaletten när man vill och lite senare även kunna äta mat, god, riktig mat!

Go, go me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0