Dag 3

Dag 3 med superduperdieten. Just nu är jag hungrig... magen-knorrar-hungrig. Därför skriver jag :)

De två första dagarna har gått bra. Har inte kännt av så mycket av den nya dieten men idag slog det till. När jag vaknade var jag alldeles matt och huvudet kändes tungt. Jag var pigg i psyket men kroppen var trött. 600 kalorier om dagen är inte mycket energi åt min stackars kropp. Men jag håller modet uppe och tänker framåt. Jag kanske inte får äta en massa god mat nu men SEN får jag. Sen, när jag nått mitt mål.

Var iväg och klättrade idag också. Tog det vääääldigt försiktigt i början och kroppen var inte riktigt med på noterna men när jag var uppvärmd och fått lite flås fick jag ett lyckorus och kände mig nästan full. Hur som haver gick klättringen låååångt över förväntan och i vissa fall bättre än förut. Men jag ska nog akta mig för att ta i för hårt... kanske risk att jag bryter ner musklerna alldeles för mycket. Får fråga helt enkelt :)

Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag kan byta upp mig lite. Då kommer jag gå upp till hela 800 kalorier om dan (gasp!). Ser fram emot det. Mest för att utbudet av maträtter är större då. Fick också höra idag att om jag avbryter min diet under de här 3 första veckorna får man inte göra om det förän efter 1 år. Det är så lång tid det tar för kroppen att återhämta sig från det jag gör nu. Det känns lite skrämmande men också peppande att klara det. Om jag fuskar får jag inte en sån här chans till.


Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0