Inne på vecka 5

Vägningen idag var inte lika upplyftande som förra men det går ändå neråt. Känner mig lite deppig eftersom jag inte riktigt höll samma nergång som de 2 första veckorna. De 2 första veckorna gick jag ner i snitt 1,7 kg, dessa senaste veckorna var det 1,4 kg. Men å andra sidan så var det lite väntat eftersom jag bytte upp min diet denna veckan och minämnesomsättning fortsätter neråt. Det som känns sämst är att av de 2,8 kg jag gått ner är hälften inte fett utan muskelmassa. Men det är ju också väntat... aja jag får helt enkelt vara glad att jag fortsätter neråt och jag blir mindre hela tiden.

Måste har lite mer pepp känner jag. Eller kanske vara lite mer duktig med vardagsmotionen... ta i lite mer helt enkelt. Uscha.. ingen bra dag idag känner jag :(

Men iallafall... så här många paket fett har jag gått ner nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0