Way to go!

Äntligen lite resultat!

Imorse testade jag att ta på mig ett par jeans som jag vet har suttit jättetajt förut och varit obekväma och DE SATT BRA nu! Det trodde jag verkligen inte när jag lite skeptiskt plockade fram dom ur garderoben.

Det kom verkligen i rättan tid också eftersom jag var jätteless igårkväll. Då började tankarna surra om varför man plågade sig utan att få några resultat. Och så får man den här lilla presenten idag :) Yeaj!

Idag blev det klättring och det gick över förväntan. Jag tog den vanliga 5C med överhäng och gjorde den otroligt bra tekniskt. Bra skit. Klättringen går alltså inte sämre bara för att jag får i mig mindre energi. Är mest trögstartad i början bara men sen går det hur bra som helst. Förutom glädjeklättringen på 5C'n tog jag en ny 5B med jättepinchiga (grepp man bara håller i med fingertopparna) och det gick bra. Den var lite klurig på ett ställe men efter lite funderande gick det bra. Sjukt stolt att jag tog en vägg med pinchies :)

Bjuder väl på en bild från somras när jag och sötnosen var uppe på skuleberget och klättrade. Det var en Via Ferrata led och betyder att det sitter en stålvajer i berget som man följer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0